Followers

Sunday, 8 March 2015

'Dual Personality', ke'GANAS'an dan 'Chameleon' dalam PAS?



Keganasan sudah menular di dalam PAS, kononnya terhadap pimpinan?
Ini ekoran berlaku satu dua insiden yang membabitkan ke"GANAS'an seperti kereta kena bakar, muka kena 'lepuk', muka kena ludah.

Selepas berlaku insiden yang dikatakan 'GANAS' itu, pemimpin tertinggi pulak dikecam kerana dikatakan membisu.

1. Apakah ada ke bukti ke'GANAS"an itu datangnya dari kalangan ahli,penyokong dan pendokong PAS?

2. Kenapa mestinya pemimpin tertinggi PAS yang dikecam?

Sebelum itu kita kena kenalpasti dulu, siapa dia pemimpin tertinggi PAS. Bagi saya pemimpin tertinggi PAS ialah kesemua pimpinan dari saf AJK PAS Pusat ke atas (termasuk MSU) dan termasuklah mereka yang menyelar pimpinan tertinggi itu sendiri.

1. Kenapa apabila ada usaha yang tidak demokratik untuk menjatuhkan Presiden tiada suara-suara yang mengecam perbuatan jahat itu?
2. Kenapa apabila "air muka" Presiden di"lepuk" oleh pimpinan tertinggi, tiada pula mampir pimpinan tertinggi tertutama dari muka-muka yang kena 'lepuk' datang membila?

Rasa-rasanya Khalid Samad​ (walaupun saya bukan pimpinan tertinggi, tapi saya mengecam keras mereka yang meludah muka anda) , Hanipa Maidin, Hatta Ramli (walaupun saya bukan pimpinan tertinggi, tapi saya mengecam keras mereka yang membakar kereta anda) , Dzulkifli Ahmad (walaupun saya bukan pimpinan tertinggi, tapi saya mengecam keras mereka yang me'lepuk' muka anda)..

Aku mengecam keras mereka yang suka dan gemar ber'LAKUN" dengan pelbagai watak dalam PAS dan yang mereka yang memiliki 'DUAL PERSONALITY' sedari menjadi ahli biasa sehingga menjadi pimpinan

al-brangionline:

Mohon di jauhkan dari penyakit DID (Dissociative identity disorder), yang juga dikenali sebagai 'multiple personality'