Followers

Wednesday, 27 August 2014

Pengkalan Kubur jangan dijadikan 'Pengkalan' ber'kubur'

KEMPEN PENGKALAN KUBUR

KeTum: Kita mesti hapuskan krrrronisme, nepotisme (alamak bini aku)

Pengundi : Ngohti (?)

KeTum: Kita jangan biarkan isteri mencampuri urusan negara (alamak bini aku)

Pengundi: Ngohti (?)

KeTum: Kita mahu pilihanraya yang bersih (alamak pemilihan parti aku)

Pengundi: Ngohti (?)

KeTum: Kita mahu mendaulatkan dan perkasakan institusi Raja-Raja (alamak Sultan nak 2 calon, aku nak 1 calon je)

Pengundi: Ngohti (?)

KeTum: Kita mahu pemimpin yg berwibawa dan beritegriti (alamak aku sendiri 'nyah'kan dia)

Pengundi: Ngohti (?)

KeTum: Musuh kita ialah umno (alamak Konsensus Nasional apa cerita ye)

Pengundi: Ngohti (?)

KeTum: Kita mahu Mahkamah yg berwibawa (alamak, aku nak 'live-telecast')

Pengundi: Ngohti (?)


al-brangionline:

Bukan semua orang kita boleh tipu