Followers

Saturday, 9 November 2013

Rupa2nya rakyat Malaysia yg kena 'kencing'.....huhu......

Ada sesetengah orang ada 'penyakit' kencing malam.....ia tidak terhad kepada kanak-kanak...malahan pelajar yang sudah besar pun ada yang bangun pagi ,dapati tilam 'basah'...mereka yang tinggal di asrama pun ramai yang 'kencing' malam.

Biasanya mereka yang sudah menjadi 'bayi besar' ini berasa teramat malu pada rakan sebaya...ada yang melapik selimut untuk lindung tilam yang sudah basah itu, namun bau hancing tetap mengisi setiap inci ruang udara di bilik tidurnya...seluruh rakan satu domitri di 'kencing'nya, manakan tidak...bukankah baunya 'menyengit' sema rongga hidung teman-temannya...

Ada satu kisah seorang mantan Menteri Kanan Kabinet Mahathir suatu ketika dulu dihadapkan ke Mahkamah kerana dikatakan Kabinet bossnya di'kencing'.

Sekarang DIA sudah boleh tidur lena...boleh 'kencing' sepuas2nya samada di bilik airnya atau di 'tilam'nya sendiri sekalipun kerana Mahkamah sudah memutuskan beliau bebas dari tuduhan 'kencing' itu.

Hakim dapati Mahathir selaku saksi utama berjaya memberi kenyataan sehingga berjaya menyakinkan Mahkamah bahawa mantan Menteri itu tidak 'kencing' Kabinetnya. [sumber .]

al-brangionline:

Rupa2nya rakyat Malaysia yang kena 'kencing' dan baunya tetap 'hancing' meruap ke udara.