Followers

Friday, 27 September 2013

PRK Sg.Limau: Lantak hangpalah nak letak sapa pun.....ada aku kisah...tapi patut2lah ampu pun

Tak sampai 48 jam pun Almarhum Ustaz Azizan Abdul Razak pulang ke Rahmatullah......sudah ada tiupan angin kata si anu...si anu bertanding untuk Umno......lantak hangpalah nak lobi sapa pun.....ada aku kisah.....tapi hangpa jangan main sedap cakap je bahawa orang PAS begitu...begini...cabul sungguh mulut hang...ada bukti ke yang hang kata kat perenggan akhir tu...jangan cuba nak pecah belah orang PAS dan PR...sila lihat...[Bagaimanapun, kata Abdul Aziz di bawah kepimpinan baru iaitu Datuk Mukhriz Mahathir, peluang calon Umno menang kerusi Sungai Limau menjadi 45% berbanding Umno 55%.

Beliau berkata, Mukhriz bukan sahaja diterima oleh penyokong Umno tetapi juga di kalangan orang PAS kerana mereka turut bekerja memenangkan Menteri Besar itu dalam pilihan raya umum lalu
].

Selanjutnya sila baca DI SINI .

al-brangionline:

Pasai mengampu serah kat depa......huhu.....