Followers

Sunday, 20 January 2013

Bebanyak terima kasih pada Berahinggg dan amenu

Pertama al-brangi ucapkan bebanyak2 terima kasih pada Encik Berahing khasnya dan amenu amnya kerana banyak membantu PR dapat undi percuma dalam PRU13 nanti.

Samada sifatnya semulajadi menjadi jaguh 'provokasi' lagi kontroversi atau memang jadi 'jurucakap' tak resmi bagi amenu atau memang bersedia ditunggang oleh amenu atas sifatnya yang pemurah dari segi bercakap tanpa upah......mana nak tahu kot2 tok ppeti kata perbuatan itu semacam ber'amal jariah'.....hik hik hik.

Setiap patah cakapnya bermakna satu undi pada PR dan ini sudah merunsingkan sekutu amenu seperti DI SINI .

Terima kasih bebanyak jugak kepada amenu yang masih tidak merenggangkan diri dengan Encik Berahing mungkin di antara mereka di sana ada saling memerlukan......selagi amenu bertaut rapat dengannya maka selagi itu undi akan lari ke PR.

Akhir sekali kepada Pak Cik itu yang selalu ditanya tentang masa depan Melayu dan Islam kepadanya mengikut kacamatanya......lagi banyak majlis menjemputnya berceloteh selagi itu undi berciciran jatuh ke PR......kepada jurubodek a.k.a macai tahukah anda bahawa 'kacamata' pak cik itu sudah lama retak seribu?

al-brangionline:

Jugak terima kasih pada media macai yang tolong 'meluat'kan lagi pengundi di luar sana.