Followers

Wednesday, 28 November 2012

Awas ! ! ! Teloq orang Umno semua kat hujung tanduk.....betoi habaq hang...

Awas ! ! ! Teloq orang Umno semua kat hujung tanduk.....betoi habaq hang.

Ah???Apalah punya bingai statement tu....ntah, yang kata tu rasanya yang pernah sinsing lengan baju nak bersilat pasal ada orang pi bilang tanduk-tanduk lembu yang ber'gelimpangan' kat kondo.

Habih tu tanduk apa?

Tanduk lembulah kot...sebab yang cakap ni pun yang banyak ber'silat' dengan hantu lembu.

Tu-lah, awat suka sangat pakai baju merah, kan lembu datang menanduk2 nanti terpelanting habih teloq Umno.seperti DI SINI kaakakaakakakaak

Di mana ada kawasan Melayu kalau Umno bertanding maka lawannya PAS atau PKR Kalau Umno menang maka PAS atau PKR akan kalah. Kalah PAS menang maka Umno akan kalah. Kalau PKR maka Umno akan kalah.....maka kot celah mana yang hang meroyan kata kuasa Melayu dihujung tanduk.

Tapi kalau hang kata kuasa Umno macam teloq di hujung tanduk, alamatnya sekali dengan2 hang di hujung tanduk.....depan mak cik-mak cik yang datang kemari hanya jadi pelancong politik murahan, hang bolehlah berleteq dan goreng garing2......tapi itulah hakikatnya dari dulu mentaliti puak-puak nih semuanya jenis di hujung tanduk...tanduk apa?...tanduk Lumbu.

al-brangionline:

Janganlah letak kehebatan aqal yang Allah SWT anugerah digunakan atau diletakkan serendah dengan 'tanduk lembu'.