Followers

Monday, 29 October 2012

Kesian kat amenu...sekarang jadi tukang 'cebuk' taik Su Lek...macai2 hanya ketawa kikikikiki

Bila apek tu persenda Hudud, semua macai-macai amenu a.k.a. pak cai a.k.a 'pork-kasa'...'peng-kidda'...lebai serban hitam pondok kulim...kiyai jalur 3...kiyai asia-tenggara senyap sunyi menikus dalam beras...masih berselera dan sempat makan lagi beras tu walaupun di luar sana apek tu perlekeh Islam.......lebih parah lagi bila apek tu suruh tok siak yang jaga agama tu buat homework

Apa?

Tak buat homework?......

Tak caya sila baca DI SINI .

Memang puak-puak ameno nih jenis yang 'culas' mengaji...patut kena 'piat' telinga tuh......tak pe, rakyat akan 'piat'kan telinga-telinga orang ameno dalam PRU13 nanti.....alahai.....nanti ber'capang'lah telinga-telinga puak songkok hitam 7 inci setengah nih.

Rupa-rupanya ada sahabat beritahu......inilah tanda-tanda kubra amenu sudah 'sakaratul' yang teramat perit.......tunggu masa dan ketikanya untuk di'talkin'kan...dah hampir nak 'Qolu'. (orang Melayu sebut 'Qolu' berlainan dengan makna Arab yang sebenar).

Kenapa fonomena ini berlaku?

Hanya orang-orang amenu serta macainya sahaja yang boleh jawab kerana merekalah yang beri 'tuisyen' dan 'tutorial' pada puak-puak su lek ni.......mereka perlu bertanggungjawab...maka benarlah bila TG Abdul Hadi Awang kata, puak-puak su lek bantu mendedahkan ameno yang sebenar seperti DI SINI .

al-brangionline:

Teringat semasa dolu-dolu...kena berdiri atas kerusi bila tak siap 'homework'.