Followers

Wednesday, 12 September 2012

Umno Hulu Terengganu: Sumbang mahram macam makan nasi dagang je......kuah nak lebih...ikang aye pung nak lebih...

Inilah kerja Umno yang pandai jaga bangsa...pandai jaga Agama...pandai jaga Negara.

Seks dan rasuah semacam kentut dengan kepala taik...tak boleh dipisahkan...jika dipisahkan 'luga'lah perut, sesaklah nafas.

Dalam Islam seks menjadi halal bila berlaku ijab dan qabul......kahwinlah satu, dua, tiga dan empat...jika takut tidak berlaku adil maka kahwinlah satu......dok gitu ulaa-mak Umno?

Tapi kalau nafsu melebihi 'horsepower'......maka menggeleparlah 'bapak haruan' bila tengok 'anak-haruan' berenang didepan mata.......dosa pahala tak diambilkira lagi...iman sudah runtuh merudum macam runtuhnya bumbung Stadium di Gong Badak.

Patut pun Umno menggeletar macam demam kura bila disebut hudud......tapi ber'lalak' (terbeliak) biji mata bila tengok orang 'puang' ber'betih licin' dan terus kebah bila dapat pitih 'wang ehsang'......kikikikiki.

al-brangionline:

Wahai saudara ku orang Kuala Berang.....dahlah ambik Umno lagi.....hancur anak dara kita.

KUALA TERENGGANU– Naib Ketua Pemuda PAS Negeri Terengganu Ustaz Kamaruzaman Abdullah berkata beliau diberitahu Setiausaha Kerja (SUK) Umno Bahagian Hulu Terengganu telah ditahan oleh pihak polis.

Katanya, SUK Umno itu ditahan kerana disyakki melakukan perbuatan terkutuk sumbang mahram dengan anak tirinya.

“Pagi tadi saya pergi beraya di balai polis Kuala Berang, dia berbisik kepada saya…. (katanya)Ustaz tahu tak…. ..SUK Bahagian Umno Hulu Terengganu kena tangkap, (sekarang) ada di lokap,

“beristeri dua orang dah, tapi dia lakukan sumbang mahram dengan anak tirinya,”ujarnya menceritakan kepada para hadirin.

Menurutnya, pihak polis telah menjalankan siasatan ekoran dari aduan yang diterima daripada bapak saudara perempuan terbabit.

Kataya, apabila polis menjalankan siasatan, didapati budak perempuan tersebut mengandung dan telah pun melahirkan anak.

Ustaz Kamaruzaman yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS Hulu Terengganu berkata demikian ketika beliau menyampaikan ucapan dalam Majlis Pidato Khas Memperingati Peristiwa Ahzab di Kampung Banggol Binjai, Tepoh, dekat sini pada Ahad malam 9 September.

Beliau yang dihubungi semalam, Selasa 11 September, mengesahkan perkara tersebut.

Ustaz Kamaruzaman juga memaklumkan, ada pihak tertentu yang sedang berusaha memujuk bapa saudara perempuan supaya menarik balik laporannya kepada pihak polis.

Justeru beliau berharap perkara tersebut dapat diadili dan pesalah terbabit dibawa ke mahkamah secepat mungkin.
[sumber .]