Followers

Wednesday, 15 August 2012

Jamil Khir tak mem'bantu' Najib...Fathul Bari pun...Muhyiddin lagi ler...jawatan Timb. Presiden Umno akan menjadi panas selepas nih ?...hu hu hu......

Apa cerita ni abang misai?

Takkan hang tak boleh nak translate Arab kot?

Najib tak percaya kat hang atau Tok syeik Arab tak percaya kat hang?......Tulah, misai hang tebai sangat......dagu pun licin semacam jer......habih tu hang ikut wat apa.....ngabihkan boreh jer.

Oh lupa pulak. Mana pergi ula...mak muda si Fathul Bari?

Hanpa pun Najib tak percaya?......Kalau hangpa Najib tak percaya, Muhyiddin lagi ler.

Hang pun Nasha......patut-patutlah......kita dah nak ber'perang' esok lusa hang masih dikandang musuh......setahu albrangi memang ada kisah Salehuddin Al-Ayubi berada dalam khemah musuh ketika Richard The Lion Heart cedera dalam peperangan salib dulu, tapi dalam kes ni puluhan tok syeikh di Malaysia yang suka bersongkok 7 inci mesra lambang keris bersilang bogel, takkan sorang pun Najib tak percaya kat depa dan boleh percaya hang sorang atau hang secara ber'kebetulan' buat umrah dan menjadi tetamu Tok Syeikh Arab kot?

Terlalu banyak ber'kebetulan'lah Syeikh......apa-apa pun hang WAJIB menjawab kerana ini menjadi satu fitnah besar, kalau tidak takkan sahabat-sahabat di Kelantan 'mengamuk' seperti DI SINI .

al-brangionline:

Awas Muhyiddin......calon Timbalan Presiden Umno akan menjadi panas selepas ini walaupu hang menjadi tetamu kehormat semasa kenduri kahwin anak Tok Syeikh dulu......fikir sedalam-dalamnya wahai sahabat sekelian.