Followers

Sunday, 3 June 2012

Mentaliti @ kepala hotak 2 pemimpin Umno yg paling di'kagumi'.....ki ki ki

Inilah 2 pemimpin walaupun dari Umno yang paling al-brangi kagumi.

Dikagumi kerana mentaliti atau dalam bahasa Terengganu yang paling lembut iaitu 'kepala otak' mereka berdua.

Yang tak berapa boleh nak senyum tu berfikiran macam INI dan yang sorang lagi tu kalau senyum pun tak berapa boleh nak 'kkatup' bibirnya dan kekadang terlalu 'gedebe' hingga berani ajak orang lain bertinju...lagipun pemimpin mesti berani kan?......Mari kita tengok pemikirannya DI SINI .

Kalaulah semua pemimpin Umno ber'mentaliti' macam mereka ni nescaya Malaysia akan maju sebelum 2020......malah Pakatan Rakyat akan menggigit jari nak ke Putrajaya.

al-brangionline:

Rasanya semua katak-katak yang berjiwa 'Perkasa' dan yang punyai 'Jati-diri' yang kental serta adik-adik di Tadika Kemas akan bersetuju dengan al-brangi.....ki ki ki.....