Followers

Friday, 4 May 2012

Berita Panaaas dari Paris.....

Terkedu saya bila baca berita DI SINI......saya tak nampak campur hal orang-orang besar.....taaakuuut...nanti di samannya.

Tapi itu yang di laporkan......kalau tak betul dan benar, portal itu akan di saman.....kalau didiamkan saja menunjukkan semacam ada kebenaran dan rakyat tentu akan terpinga-pinga ingin tahu kesahihannya.

Walau apa pun.....berita itu akan buat bibirnya pucat lesi...tidak semerkah delima masak ranum.....mad sembab mungkin tersenyum menyeringai giginya dan pasang angan-angan..."lepas ni akulah pulak naik (tolong jangan berangan).".....mad katak mulut luas akan cari jalan untuk menyelamatkan teman mesranya tapi dia tak akan jumpa jalan kerana dia kurang cerdik.....mad bakar jambatan mungkin makin luruh rambutnya dan hanya mampu berkata, "ah itu semuanya fitnah.".....mad botak lagilah pening kerana ini betul-betul menguji kejongosannya.

Yang sebenarnya masa sudah hampir untuk melihat si-luncai terjun dengan labu-labunya dan rakyat terbanyak akan memekik, "biarkan...biarkan...biarkan."......masa sudah suntuk untuk mengambus bangkai gajah.....saksikan masa dan ketikanya.

al-brangionline:

Panaaas.....panaaas.....panaaas.