Followers

Monday, 26 March 2012

Nalla......ambik hang,baik punyer

Rakan baik Anwar sendiri yang jugak bekas sparring partner dalam sukan tenis iaitu Nalla-lekek telah memfitnah Anwar.

Dia kata Anwar adalah kaki bi-seksual. ( Lihat SINI .) Dan dia dengan sesenang hati dan confident sekali dengan muka selamba mencabar Anwar agar menyamannya dengan segera. Dia kata dia sendiri pernah 'lihat' aksi live Anwar dengan jantan lembut atau betina sundal. Dan cerita yang penuh dengan udang disebalik tom-yam ini diberi ruang lingkup oleh pencacai ameno.

Tak payah saya komen lebih-lebih......anda pastikan keintelktualan anda tidak tercemar.....agak-agak cerita itu boleh dipercayai?

Dan jangan lupa Al-Quran dalam Surah Al-Hujurat, Ayat 6 yang bermaksud,

"Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu orang fasik membawa berita, periksalah dengan teliti (tabayyun) agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu."

Hari ini Anwar menyaman Nsi Nalla-leke dan medium pencacai ameno sejumlah RM100 juta. Lihat SINI .

Bukan jumlah saman jadi ukuran, tapi maruah serta harga diri dalam permainan kotor serta jijik ameno yang perlu dilawan.

al-brangionline:

Hanya yang kaki sondoi depan belakang saja berani cakap benda-benda seperti uni...bi-...tri-...quad......orgi dan sebagainya......dengan lidah yang fasih......maaf tuan/puan...jijiknya.....

p/s

Mahalnya harga untuk balas budi baik bos barunya......aduhai.....