Followers

Tuesday, 21 February 2012

'Pontianak kencing' tak lawas......terlepas kat muka selebriti ini......ha ha

Macam-macam hal......pontianak kononnya kencing kat muka artis ini hingga jadi 'hodoh' untuk seketika.

Apa....., benar ke?

Bagi saya itu tak mustahil......tapi kalaulah tak benar, tak marah ke pontianak di'fitnah' begitu?

Mungkin benar......kenapa 'kejam'nya wahai hang si-pontianak.....kenapa tak melepas kat tasik ke......kenapa tak 'melepas' kat tandas awam ke?......Apa? Tandas awam kotor...hancing?

Oh pandainya hang si-pontianak memilih......oh hang suka 'melepas' kat makhluk yang berwangi-wangian...yang berdahi licin.....gitu?

High taste gak hang ni wahai si-pontianak.....

Bercakap pasal memilih nih,......mungkin hang belajar dengan nyamuk aedes kot.....nyamuk aedes tak akan membiak di dalam parit atau longkang yang kotor.....nyamuk yang boleh mendatangkan maut kepada manusia akan membiak dalam bekas-bekas yang airnya bersih.

Bercakap pasal pontianak tadi.....pontianak adalah dari gender 'perempuan'.....kenapa pontianak tak 'melepas' kat muka lelaki?

Sepatutnya pontianak itu 'meleps' kat muka-muka yang selalu membuat fitnah seks dan mengedar VCD lucah.....biar padan muka depa...ha ha.

Mungkin pontianak marah atau jeles dengan artis yang suka cari glamour atau buat gimik kot?

Atau pontianak marah pasal artis suka dedah dada kot?......Kata pontianak, "Aku pun tak pernah selak sana...selak sini...dedah sana...dedah sini....cuma yang aku dedah hanyalah rambut 'palsu' ku yang mengerbang...tu pun untuk buat gempaq kat depa..."...ki ki ki

Ikuti kisah artis ini kononnya di'kencing' oleh pontianak DI SINI .

al-brangionline:

Jangan di'kencing' oleh penyangak udah.

Cuba-cubalah tutup aura wahai adik-adik dan kakak-kakak serta Mak-Cik-Mak Cik ku......jangan ber'tudung' ketika musim-musim tertentu je.....dan banyakkan baca Al-Quran serta amal ibadat yang lain......InsyaAllah pontianak akan ter'kencing' dalam jubah sendiri atau pun di tempat-tempat lain seperti di gua-gua atau pun digunung-ganang.