Followers

Sunday, 20 February 2011

Bayangan Kabinet dan warna seluar dalam sekali......alahai.....

Presiden Umno buat lawak sepuluh sen.....dicabarnya Pakatan Rakyat tunjuk kabinet bayangan pada rakyat sebelum PRU13 ni.

Itu perkara senang tapi ada syarat-syaratnya. Nak merisik anak dara orang pun ada syarat-syaratnya......bukan semua batang tubuh anak dara boleh dirisik......ditengok-tengok...dibelek-belek......yang boleh dilihat hanya kedua tapak tangan.......kalau salah tentu ostazah 'darurah' kata harus kan.....

Syaratnya ialah......beritahu PR dulu bila tarikh sebenar PRU13......baru senang kami nak menyenaraikan bayangan kabinet.....dalam pada itu Umno/BN pun kenalah senaraikan jugak bayangan kabinet kerana rakyat tak mahu 'kabinet dapur'.....melantik mereka yang kalah dan dibawa masuk ke dalam 'kabinet dapur' melalui tingkap (Senator).

Syarat-syarat yang lain tak adalah ketat sangat......boleh dirunding seperti apa warna seluar dalam Presiden Umno pakai dari hari Jumaat ke Jumaat dan hal-hal lain. Sebab dulu Presiden Umno pernah kata dia tahu semua hal dalaman Anwar termasuk warna seluar dalam kerana 'Katak Kulim' sudah beritahu semua.....kaki skodeng rupanya Katak Kulim tu.

al-brangionline:

......alahai.....nak tekan di sini.....bukan semua hal-hal strategi boleh didedahkan.....itu pun Presiden tak tahu ke atau sengaja buat-buat tak tahu. [sumber .]