Followers

Thursday, 13 January 2011

Mungkinkah Bro. Anwar ter'gelincir' di'tepis' oleh wanita ini?......

Bro. Anwar diburu dari tahun 1997.

Pernah di'lepuk' dalam tahan tapi hayatnya panjang......cuma setakat lebam saja sebelah mata.

Pernah di'simpan' di Sungai Buluh......tapi tak pulak 'lemas'.....cuma setakat sakit belakang.

Yang meng'hambat'nya bukan calang-calang orang.....seorang yang paling berkuasa.....siapa yang tak kenal Mahathir.....mantan Perdana Menteri dan Presiden Umno yang paling berkuasa.....tapi tak jugak Bro. Anwar rebah atau semput.

Sekarang seorang wanita pulak memburunya......hingga kelubang cacing......untuk apa? Hanya dendam kesumat serta dengki khianat yang tidak mengenal saudara atau kawan rapat.

Adakah ini ujian terakhir menjelang PRU13?

Para Auliat diuji lebih hebat dari ini......ada yang dipenjara......malah ada yang digergajikan kepala.....namun Risalah Tauhid tetap disampaikan silih berganti. MengEsakkan Allah wajib diperjuangkan.....kebenaran.....keadilan perlu ditegakkan.

Bro. Anwar merupakan pemegang obor perjuangan yang sentiasa panas menyala......yang memerlukan pengganti yang segigihnya.....selayaknya.....setandingnya.....bersedialah Pakatan Rakyat mencari pengganti andaikata Bro. Anwar ter'gelincir' di'tepis' wanita ini.....kerana perjuangan ini sentiasa memerlukan penyambung kerana sesungguhnya manusia itu tidak kekal.....yang pentingnya semangat yang kental perlu ditonjolkan agar kita tidak tercicir dari perjuangan.