Followers

Wednesday, 29 December 2010

Wajah poyo......ngak.....bukan salah gua.....

Engak......engak.....engak...bukan gua...aduh bukan gua...heronya juga bukan Ariel......ngak.....ngak...ngak

Yak memang gua dalam video clip itu. Capek sekali......kenapa bikin ribut-ribut.....tapi Ariel tak bisa ngaku atau gua keliru itu bukan Ariel tapi kembarnya......aduh.....

Wang dan linggit ah, gua tarak helan ah, jalan tutup mata gua tak boleh jalan ah. Gua nampak air air air di mana-mana. Lu orang ingat lu orang boleh slamat ke kalau tarak Bomba. Wa belum salah lagi oh.....lu orang tarak boleh tngok ini muka manyak hensem...haiyaaa...haiyaaa

PENGURUS Kanan Bahagian Khidmat Pelanggan Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (PDC), K Baskaran, 53, didakwa di Mahkamah Sesyen Georgetown, hari ini atas tuduhan membuat tuntutan palsu bernilai RM5,700 pada 2006. - Foto Asman Ibrahim.

Ayo yo yo.....apa pasal tangan gari jugak? Sikit punya hal ini macam ke? Apa pasal itu Khir Toyo besar punya jerung tarak gari......ini macam adil ke...tunggu itu Court buat jugementlah kawan.

Lepaslah tangan saya. Saya belum bersalahkan? Kalau salah pun sikit punya hal. Orang atasan lagi besar 'kaut'nya......alahai...Datuk Ramli Yusuff yang ada berpuluh-puluh kes lagi kan terlepas inikan 'ikan bilis' macam saya.

Apa-apa pun kita bicara dulu kat Mahkamah. Saya pun dah lupa dah.....ada ke tidak ambik rasuahnya. Kalau terambik pun...duit tu pun dah langsai. Samalah macam Khir Toyo kan? Biarlah Mahkamah tentukan.....silap-silap ada technical rror kami terlpas.

Saya masih fening-fening lalat lagi. Tak tahu nak kata.....sapa yang bersalah.....sapa yang tertipu.....sudah Qadar dan Qada' menentukannya.

Sumpah wak tak tahu apa-apa. Wak tak bersalah......ngak...ngak...ngak...dia orang yang lantik wak.....mana bisa wak nolak...upahnya lumayan kan? Bisa ada mobil dan supir.....orang kurang waras saja yang bisa nolak......aduhai.....

al-brangionline:

Di dunia bermacam-macam helah...hujah...penafian dan sebagainya...tapi di sana semuanya kaku tiada hujah.